Kommunalrådet Anders Johansson.

Medlemsträff 26/9

Anders Johansson dagens gäst.

Mia Askbom hälsade ett trettiotal medlemmar varmt välkomna till dagens träff. Kommunalrådet Anders Johansson hälsades extra varmt välkommen. Mia informerade om kommande aktiviteter och Siv Nillson informerade om två olika hantverkskurser.

Anders berättade om sin bakgrund som jordbrukare, föreningsmänniska och kommunpolitiker. Han berättade också om vad som gjorts i kommunen och framtida planer för vår kommun. Positivt var att vi kommer att få fler poliser stationerade på polisstationen som håller på att byggas om. Möjligheter att ställa frågor fanns också.

Kaffe serverades med smörgås på hembakat bröd och god äppelkaka. Eftermiddagen avslutades med lottdragning./YH